Veelgestelde vragen

Online bestellen

Heb ik een account nodig om een producten te bestellen?

U bent niet verplicht om een account aan te maken. Tijdens het bestellen kunt u gebruik maken van een gastaccount. Met een account kunt u uw belstelhistorie bekijken en de status van uw bestelling online bekijken. Zowel met als zonder account wordt u altijd per e-mail op de hoogte gehouden van wijzigingen in de bestelstatus.

Kan ik ook via e-mail of telefoon een bestelling plaatsen?

Dat is in overleg mogelijk. Speciaal bestelde artikelen dienen vooraf betaald te worden. Voorraadproducten kunnen in overleg ook contant bij leveren (NIET PER PIN) bij de chauffeur afgerekend worden.

Waar kan ik mijn bestelling volgen?

Als u tijdens uw bestelling gekozen heeft om een account aan te maken dan kunt u online uw bestelstatus bekijken. Heeft u geen account aangemaakt dan houden wij u altijd per e-mail of telefonisch op de hoogte. Dit doen wij ook bij klanten die met een account hebben besteld.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als wij uw bestelling nog niet hebben ingepland voor levering is dit nog mogelijk. Houdt er rekening mee dat het in sommige gevallen binnen één dag geleverd kan worden. Indien wij speciaal bestelde artikelen reeds hebben ontvangen vanaf onze leverancier is het niet mogelijk dit nog te annuleren.

Bezorgen, Afhalen en Retourneren

Wat zijn de transportkosten?

Zand en grond los gestort wordt altijd zonder transportkosten binnen Lelystad geleverd. Bestellingen boven de € 500,00 euro leveren wij ook gratis binnen Lelystad (de prijs voor losgestort zand en grond telt niet mee in deze berekening). Voor bestellingen onder de € 500,00 hanteren wij € 15,00 aan bezorgkosten binnen Lelystad. Bent u woonachting in de gemeentes Almere, Dronten, Zeewolde of Emmeloord rekenen wij, ongeacht het materiaal, € 35,00 euro aan transportkosten. De levering van losgestort zand en grond in deze gemeentes is alleen in overleg mogelijk. De transportkosten in de rest van Nederland (Waddeneilanden uitgezonderd) bedragen, ongeacht het materiaal, € 80,00. Levering van losgestort zand en grond is niet mogelijk.

Wat is jullie levertijd van mijn bestelling?

Na ontvangst van uw betaling streven wij ernaar om uw bestelling binnen één week te leveren met als voorwaarde dat de producten op voorraad zijn. Onze maximale levertijd is in principe 14 dagen, maar dit is afhankelijk van de producten die u bestelt en bij welke leverancier dit moet worden besteld. Mochten er afwijkende levertijden zijn dan krijgt u van ons altijd bericht. Om concreter aan te geven wat de levertijd voor uw gewenste bestelling zal zijn kunt u altijd contact opnemen op 0320 - 25 28 11 of via info@zamsierbestrating.nl

Kan ik een bezorgdatum kiezen?

Het is mogelijk om een leverweek of uiterste leverdatum aan te geven. Indien deze gewenste leverweek of uiterlijk datum niet haalbaar is zullen wij z.s.m. contact met u opnemen. Naast ons eigen transport laten wij ook bestellingen door een extern transportbedrijf afleveren. Daarin zijn wij afhankelijk van de planning van het betreffende transportbedrijf. Zodra bekend is wanneer uw bestelling geleverd wordt krijgt u altijd bericht over de exacte leverdag.

Kan ik aangeven waar de chauffeur mijn bestelling neerzet?

Afhankelijk van uw bestelling en de plaats van levering wordt er met eigen vrachtwagen, eigen bestelbus of ingehuurd transport geleverd. De chauffeur ter plekke bepaalt uiteindelijk waar de bestelling gelost wordt. Mocht u een gewenste leverplaats hebben kunt u deze in overleg met de chauffeur bepalen.

Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?

Tijdens het plaatsen van uw bestelling in onze webwinkel heeft u de keuze om een afwijkend afleveradres door te geven. Indien u per e-mail of telefonisch besteld dient u dit duidelijk in uw bericht aan te geven.

Als ik mijn bestelling kom ophalen waar moet ik dan zijn?

Uw bestelling kunt afhalen bij ZAM Sierbestrating Tuinhout & Hoveniers aan de Kaapstanderweg 41 in Lelystad. U krijgt van ons altijd bericht als uw besteling klaar ligt.

Geldzaken

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt betalen op de volgende manieren:

  • iDEAL (als u online een bestelling plaatst)
  • Contant of per PIN in de winkel

Mag ik achteraf betalen?

Nee dit is niet mogelijk. U dient altijd vooraf of contant bij levering (uitsluitend in overleg) af te rekenen.