Klachtenprocedure

ZAM Sierbestrating Tuinhout & Hoveniers heeft de tevredenheid van klanten hoog in het vaandel staan. Wij zullen er daarom alles aan doen om uw levering zonder gebreken en naar tevredenheid af te leveren.

Wij verwachten van u dat de bestelling zo spoedig mogelijk na levering wordt gecontroleerd op gebreken. Indien er gebreken zijn aan uw bestelling, maak dan foto's van de producten zoals deze geleverd zijn en neem direct telefonisch 0320 - 25 28 11 of per e-mail info@zamsierbestrating.nl contact met ons op. Over producten die zijn verplaatst worden geen klachten in behandeling genomen en het verwerken van het materiaal betekend acceptatie van het materiaal.

Wij ontvangen graag de volgende gegevens bij uw klacht:

  • Naam
  • Ordernummer
  • Korte omschrijving klacht
  • Foto's dienen de aantallen met gebreken duidelijk aangeven
  • Deze foto's dienen aan te tonen dat de producten niet zijn verplaatst
  • Deze foto's dienen, indien mogelijk, nog in de geleverde verpakking te zitten

Als wij uw klacht correct hebben ontvangen en als gegrond hebben beoordeeld zullen wij samen met u naar een passende en correcte oplossing zoeken.