Informatie over cookies

Onze website, zamsierbestrating.nl, maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. zamsierbestrating.nl gebruikt functionele cookies om het gedrag van websitebezoekers na te gaan en de website aan de hand van deze gegevens te verbeteren. Daarnaast plaatsen derden marketing cookies om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Met het plaatsen van marketing cookies worden persoonsgegevens verwerkt. Je geeft toestemming voor deze verwerking wanneer je hieronder een vinkje plaatst. Wil je niet alle cookies accepteren? Dan kan je dit op ieder moment aanpassen in de instellingen.
Lees voor meer informatie onze privacy- en cookieverklaring.

Technische cookies
Analytische cookies
Marketing cookies
Accepteren

Klachtenprocedure

Bij ZAM Sierbestrating zetten we ons in voor topkwaliteit, zowel in onze producten als in onze klantenservice. Uw tevredenheid is onze prioriteit. We begrijpen echter dat er situaties voorkomen waarin u mogelijk niet 100% tevreden bent. Daarom hebben we een heldere en effectieve klachtenprocedure ontwikkeld, om u zo optimaal mogelijk van dienst te zijn.

Hoe u een klacht indient

  1. Directe controle: we adviseren u om uw bestelling direct na ontvangst zorgvuldig te inspecteren. Dit helpt u om eventuele problemen vroegtijdig te herkennen.
  2. Melding van gebreken: mocht u onvolkomenheden of defecten in uw bestelling vinden, dan verzoeken wij u dit binnen 2 werkdagen na levering aan ons te rapporteren. Dit zorgt ervoor dat we de situatie correct kunnen inschatten.
  3. Uw klacht melden: om uw klacht snel en effectief te behandelen, verzoeken wij u om de volgende gegevens via e-mail te sturen naar info@zamsierbestrating.nl of door te geven via 0320 – 252 811:
  • Uw naam
  • Ordernummer
  • Een korte omschrijving van het probleem
  • Duidelijke foto's die het probleem laten zien:
    • Deze foto’s tonen aan dat de producten niet verplaatst zijn
    • Deze foto’s tonen aan dat de producten, indien mogelijk, nog in de geleverde verpakking te zitten

Zodra we uw klacht correct hebben ontvangen en als gegrond hebben beoordeeld, zoeken we samen met u naar een passende en correcte oplossing.

Onze belofte aan u

Zodra we uw klacht en de bijbehorende informatie hebben ontvangen, gaan we er direct mee aan de slag. We streven ernaar om in overleg met u een passende oplossing te vinden die voldoet aan uw verwachtingen.

Belangrijke informatie

Het gebruik of verwerken van het geleverde materiaal zien we als acceptatie van de kwaliteit. Als u producten met zichtbare gebreken toch heeft verwerkt, kunnen we uw klacht helaas niet in behandeling nemen. We waarderen uw proactieve benadering en suggesties voor oplossingen, maar willen benadrukken dat we zelfbedachte oplossingen en eventuele daaruit voortvloeiende kosten niet per definitie vergoeden.

Klanten in de winkel van ZAM Sierbestrating Close-up van houten balken

Geachte bezoeker,

Vanwege Koningsdag zijn wij zaterdag 27 april gesloten.

Fijne Koningsdag,

Het team van ZAM Sierbestrating